Sunday, March 29, 2009

9 months old

thanks to acu who made my hair like dis


saya sudah besar skarang...saya sudah boleh berdiri tegak dan duduk tanpa tumbang ke belakang...saya sudah boleh menepuk tangan apabila mendengar lagu tepuk amai-amai yg dinyanyikan oleh mommy saya yg bersuara nyaring itu...saya sudah boleh memasuki pertandingan merangkak kerana skarang saya sudah boleh merangkak dgn laju skali....saya juga sudah boleh memanggil mommy dgn panggilan *mama* walaupun berkali2 mommy betulkannya...saya juga suka membuli mommy dan aunty olin biler saya berader di rumah....biler aunty2 sekalian mahu dtg menjenguk saya supaya saya boleh membuli anda semuer sama seperti saya membuli mommy....

*mommy sayer adelahh pemalas utk tuliskan blog utk sayer....

1 comment:

syalizahanim said...

haha..ur welcome adry!dh suh mommy kamu gunting btolkan blk p xnak..konon nk wt rambut "helmet".ku nk tgk je nnt jd ke tak.haha